A Land Rover Defender nehéz terepen is megállja a helyét, de a német tuner inkább az aszfaltbetyár énjét hangsúlyozta a nem mindenapi terepjárónak. A Manhart első körben a P400 AWD típus szívét, azaz a 3.0 lteres hathengeres turbós motort vette kezelésbe. Az eredmény nem is maradt el, hiszen a gyári 400 lóerős teljesítményt sikerült 512 lóerőre és 710 Nm nyomatékra feltornáznia. Ez gyakorlatilag megegyezik a nagy testvér, az 5.0 literes kompresszoros változat teljesítményével.
Csere érett lett a gyári kipufogó rendszer, a helyét egy rozsdamentes acél egység váltotta karbon borítású kifugó végekkel. A Manhart gondolt a fékrendszerre, amelyből erősebbet, valamint a futóműre is, amelyet 30 mm-el közelebb hozott a földhöz.
A mutatós és hatalmas 24 colos felniken 295/30-as gumik feszülnek, de akinek ez sok, választhatja a "mindössze" 22 colos verziót is. Jó néhány kötény is felkerült az autóra, amely a wuppertali tuner beavatkozásának köszönhetően sokkal agresszívabb hatást kelt.
Az autó belterét is a külsőhöz szabta a német cég, hiszen mindenhol Alcantara és bőr kiegészítők láthatók. Igény esetén a Manhart Recaro sportüléseket is kínál a Land Rover Defender DP 500 névre keresztelt csomaghoz.
(Webrádió)
Címkék
Manhart
Land Rover Defender
Galériánk
Véleménye van? Szóljon hozzá!