Az EcoHills nyerte a kamara mesterkurzusán a féléves inkubációs lehetőséget

Gazdaság, 2022.05.26

Az EcoHills szennyezőanyag-mentes innovatív tisztítószer termékötlete nyerte a féléves inkubációs lehetőséget az idei Bridge to Benefits Mesterkurzuson - közölte a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) csütörtökön az MTI-vel.

A BKIK által kezdeményezett és a Civil Impact Nonprofit Kft. együttműködésével megvalósított fenntarthatósági mesterkurzus workshop sorozaton vezető hazai nagyvállalatok és civil szervezetek gyakorlati képzéssel segítették a mikro-, kis- és középvállalkozások (kkv) környezeti vagy társadalmi szempontból is hasznos, fenntartható üzleti tevékenységét.

A tájékoztatás szerint a győztes projektötlet megvalósításának hátterét a következő 6 hónapban szakértők, mentorok biztosítják inkubáció keretében.

A program csütörtöki záróeseményén a tíz, nyílt pályázaton kiválasztott kkv bemutathatta a kéthónapos műhelymunka során kidolgozott projektötletét. A tíz kkv összesen 75 főt foglalkoztat, nagy részük Budapesten működik, és átlagosan 7 lezárt üzleti évvel, 70 millió forintot megközelítő árbevétellel és 7 alkalmazottal rendelkeznek - ismertette a kamara.

A pályázatot az EcoHills Kft. Cleanspire nevű szennyezőanyag-mentes innovatív tisztítószer termékötlete nyerte. A tabletta kiszerelésű háztartási tisztítószerek hatékonyak, ugyanakkor a hagyományos termékeknél jelentősen kisebb kiadással és ökológiai lábnyommal járnak - olvasható a közleményben.

A zsűriben részt vevő nagyvállalatok, illetve civil szervezetek a nyertes kiválasztása mellett további felajánlást is tehettek az általuk relevánsnak ítélt projektek megvalósításának segítésére is. Ennek megfelelően a Bridge to Benefits Mesterkurzuson részt vevő további vállalkozások is tárgyalhattak egyebek között mentori együttműködés, beszállítói kapcsolatok, befektetés, egyéb pénzügyi és nem pénzügyi eszközök és kapcsolati tőke mozgósítása lehetőségeiről.

A legjobb három projekt gazdája számára emellett a BKIK egy 3000 euró értékű promóciós támogatást is nyújt egy videó kidolgozásával és egy erre irányuló, egyhónapos közösségi médiakampány lebonyolításával - írják a közleményben.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!