A CRM hozzáadott értéke egy ügyvédi iroda életében

PR-cikkek , 2023.10.20

Milyen előnyökkel járhat a CRM használata egy ügyvédi iroda mindennapjaiban? Mekkora szintlépést jelenthet, ha kisebb-nagyobb irodáknál végre meglépik ezt a fejlesztést, ami számos egyéb ágazatban mondhatni evidensnek számít?

Tárgyalás Valójában nemcsak az irodák és a benne dolgozók számára fontos kérdések ezek, hanem a szolgáltatást igénybe vevő kliensek szempontjából is. Úgyhogy tényleg csak javasolni tudjuk a cikk végigolvasását.

Mire jó egyáltalán a CRM, és miért lehet hasznos ügyvédi irodáknak?

Sokkal többre jó, mint arra az angol nyelvű megnevezés utal. Vagyis a hasznosságnak csak egy részterülete az, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos teendők hatékony menedzselését segítő platformról van szó.

A magyar piacon rendkívül népszerű MiniCRM típusú CRM rendszer változatok hozzáadott értéke olyan, mintha hirtelen megtöbbszöröznénk a csapat produktivitását. Különféle Excel-táblák és bonyolult ügyviteli rendszerek helyett minden folyamat egyetlen platformon összpontosulhat.

Márpedig ez egy ügyvédi iroda mindennapjait tekintve is meghatározó előrelépésnek bizonyulhat. Ha nem szükségtelen adminisztrációval pörög le az értékes munkaidő, akkor a valódi hasznosságot jelentő folyamatokra sokkal több kapacitás marad.

A CRM hozzáadott értéke egy ügyvédi iroda életében

Ebben a szegmensben az ügynyilvántartás kidolgozott menete sokat adhat hozzá vagy vehet el az eredményességből. Egy felhasználóbarát platform segít transzparensen átlátni, valamint el is különíteni az egyes ügyeket.

Mindez szorosan összefügg az ügyfélkezelés menetével. Tegyük fel, hogy egy kliens betelefonál, és érdeklődik az ügye státusza kapcsán. Ilyenkor elég két kattintás a felületen, és minden szükséges adat előttünk lehet a precíz tájékoztatáshoz.

Harmadrészt a jogi területen hatványozott jelentőséggel bíró határidők precíz betartását is támogatja egy ilyesfajta rendszer. Testre szabható emlékeztető funkciók segítségével, amelyek ráadásul könnyen szinkronizálhatók a naptárral.

Még néhány potenciális nyereségfaktor a használat kapcsán

Ma már elképzelhetetlen, hogy egy ügyvédi iroda hatékonyan működjön, ha a dokumentumok tárolását nem XXI. századi módon oldja meg. CRM-el viszont minden központosítva, egyetlen kattintással megtalálható.

Sőt, a számlázási feladatokra sem szükséges több munkaidőt fordítani a kelleténél. Amennyire csak lehet, automatizálni tudjuk ezt a feladatot. Így a bevételek úgy érkezhetnek be, hogy a csapat nagy része mindeközben foglalkozhat más hasznot termelő tevékenységgel.

Ha pedig már a csapatnál tartunk, egy átlátható rendszer a kollégák munkájának szervezését, illetve nyomon követését is nagymértékben elősegíti. Vagyis a csapaton belüli terhelés egyenletesen osztható el, ha pedig valakinél kilóg a lóláb, az sem fog titokban maradni.

(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!